6 Ιαν 2011

Επισκόπηση ημερήσιου τύπου

6/01/11

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Δυσπιστούν πάλι οι αγορές"

Στις 990 μονάδες το spread των ελληνικών ομολόγων
Φόβοι για κρίση και σε άλλες χώρες

Μια ανάσα από τις 1.000 μονάδες βρέθηκε χθες η διαφορά απόδοσης (spread) μεταξύ των ελληνικών και των γερμανικών 10ετών ομολόγων, αντανακλώντας την εντεινόμενη ανησυχία των αγορών αφενός μεν για το ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης του χρέους, αφετέρου δε για την επέκταση της κρίσης και σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης. Το spread των ελληνικών 10ετών τίτλων αναρριχήθηκε έως τις 990 μονάδες βάσης, καθώς η απόδοσή τους (επιτόκιο) προσέγγισε το 13%! Την ίδια ώρα, η Πορτογαλία κατόρθωνε να αντλήσει 500 εκατ. ευρώ μέσω έκδοσης εντόκων γραμματίων εξάμηνης διάρκειας, που υπερκαλύφθηκε κατά 1,6 φορές. Ωστόσο, το επιτόκιο ανήλθε στο 3,68% από 2,05% στην αντίστοιχη δημοπρασία εντόκων γραμματίων του περασμένου Σεπτεμβρίου. Ο καθηγητής του Harvard Κένεθ Ρογκόφ επέμεινε χθες ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει, ενώ ο νομπελίστας οικονομολόγος Τζόζεφ Στίγκλιτς υποστήριξε ότι τα προγράμματα λιτότητας στην Ευρωζώνη θα καθυστερήσουν την έξοδο από την κρίση.

Η ΑΥΓΗ: "Κίνημα διοδίων"

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Δράση κατά των τραπεζών που ληστεύουν το λαό"

Η ΝΙΚΗ της Δημοκρατίας: "Ο κίνδυνος του λουκέτου καραδοκεί" Χρονιά βαθιάς ύφεσης για το εμπόριο το 2011

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ: "Νέο ψαλίδι 3 δισ. ευρώ στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων"

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ: "Ερωτηματικά από απαράδεκτες δηλώσεις Πάγκαλου"

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: "Κλείνουν υπηρεσία της Ελλ.Αστυνομίας" Λουκέτο στη δίωξη ηλεκρτονικού εγκλήματος Θεσ/νίκης.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

ΕΞΠΡΕΣ: "Αμείωτο το ενδιαφέρον για φωτοβολταΪκά έργα"

ΚΕΡΔΟΣ: "Σκληρό «παζάρι» εργολάβων για τους αυτοκινητοδρόμους"

Με το κίνημα των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια να διογκώνεται, οι εργολάβοι ασκούν ισχυρές πιέσεις στο υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να δώσει λύσεις στο πρόβλημα της μείωσης εσόδων.

Διαφορετικά, απειλούν ακόμη και με αποχώρηση από τους πέντε αυτοκινητοδρόμους που κατασκευάζονται με παραχώρηση, γεγονός που σημαίνει ότι το Δημόσιο μπορεί να βρεθεί στη δύσκολη θέση και να ολοκληρώσει με δική του δαπάνη τα έργα, αλλά και να πληρώσει αποζημιώσεις στους κατασκευαστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου